LÄNGTAR!

PÅ FREDAG ÅKER JAG OCH ROSE TILL THE SILENT WAY!!!!!<3 :D Äntligen! Fyfan vad jag längtar! Vill upp dit NU NU NU NU!! ahha ;D Åhh fyfan vad roligt det ska bli! :) Blir körning upp till farmor där vi ska äta middag och sova. Sen på lördagen åker vi vidare hem till dem! :D Och vet ni vad...?.. DEM HAR 5 VECKOR GAMLA VALPAR!!!<3 Vadå, ooops, jag bara RÅKADE ta med ngr hem :) HAHAH xD Tyvärr har dem tagit bort ngr av hundarna. Zuki, Harley, Manchester, Hoppans :( Men så är det. Hur som helst ska det bli så jävla roligt att åka dit! :D <3


Zuki, Harley, Manchester, Hoppans.. R.I.P </3

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Rose

R.I.P



snart åker vi =D=D=D=D jag spricker av längtan och glädje, vill nununununununununununu!!!!!!!!!!!!!!! Vågar du åka me mej då? ;D

2009-09-22 @ 21:58:02
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0