Klockan 4.

Imorse var vi uppe tidigt för att kolla på lägenheten. Den var fin. Faktiskt jätte fin. Och well nu är det bestämt att vi ska flytta. Först ville jag inte alls. Jag fick väl en svag släng av ångest över tanken. Dels för att jag är en vanemänniska, och tycker det oftast är jobbigt med förändringar. Och dels för att jag måste dela rum nu. Har ju haft eget rum i några år, så det är såklart att man vant sig vid det. Men sen snacka jag och brur om hur vi skulle möblera rummet som vi ska dela, och faktiskt så känns det mkt bättre nu :) Dessutom är lägenheten väldigt fin så :D Känns kanske lite weird att jag inte kmr va med och hjälpa till med flytten, men Hell No att jag ställer in min och Roses resa! På fredag åker vi! :D:D:D

Har varit social med brur och Alex hela förmiddagen, mysigt! :) Vi hade helt fel tidsperspektiv efter att ha varit uppe så tidigt. Så när vi trodde klockan var typ 1.. var den 11 ;D ahah :P Och well så har det varit hela dagen. Även om vi stannade vid kl 4. Så snart är vårt tidsperspektiv rätt ;P yeah.


Sen en av favoritlåtarna med McFly! <3

Kommentarer
Postat av: Nadja

JAA VI SKA FLYTTA. haha. Jag ska se till att dina saker kommer med & att du har en bäddad säng när du komma hem, vi ska göra så fint ;).Hoppas ni får en kanon resa å hälsa farmor. <3

2009-09-23 @ 16:32:01
Postat av: tebbs

I loooooooove that song! <3

2009-09-23 @ 16:45:21
URL: http://shesover.blogg.se/
Postat av: jessan

åh vad roligt!!

värsta surprisen när du kommer tillbaka sen :D haha ba shit, vart bor jag? hur hittar jag hem? ;)

2009-09-23 @ 18:20:40
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0