Jobbigt beslut.

Så har man bokat tid till Daphnes avlivning. Där Rose sa att det skulle kosta 150 måste ha höjt, för dem kostade 260 :O okej, det är väl inte heller jätte dyrt, men jag tänkte att jag måste fråga mamma och pappa om det. Men så såg jag numret till Spånga-Sundby veterinärmottagning som jag ringt några gånger förra veckan. Fast fick inte tag i dem då, men så fick jag tag i dem nu, det kosta 180 kr där, så jaa imorrn kl 15 är det dags att säga hejdå till henne. </3 HAHa, blir till att ta med näsdukar känner jag nu :O blir tårögd av att bara skriva det så jag lär väl storböla imorrn. Och jag som hatar att gråta inför andra 8) hahah, aja, jag har ett dygn på mig att förbereda mig. Daphne är liksom ändå den av mina råttor som jag fått bäst kontakt med, och dessutom kommer jag vara med under avlivningen, dem andra var det inte lika.. verkligt med. Eftersom farmor tog med dem upp och så var det bara.. okej nu lever dem inte längre :/ Daphne kmr det bli mer.. verkligt med på ngt sätt. Ahh, jobbigt, men det är sånt man får ta. Nu ska jag snyta mig och sen ska jag pussa på Daphne <3


Kommentarer
Postat av: alex:P

ut i öknens heta sand, satt ett stackars liten råttekvinne barn. alla hennes råttor hade dött till havs, stackars stackars lille råttekvinne barn:P

2009-09-07 @ 12:49:04
URL: http://alekei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0