I'm weird

Jag tror jag har ngt fel i huvudet. HAHAH, varför behöver vi inte gå in på. Men ahh okej, idag har varit en lugn dag. Var uppe vid 9 för att följa med mamma. Vi var i v-by en snabbis, mötte Nadja där och sen åkte vi till Rusta och Jysk i barkarby. På Jysk provsatt vi i en soffa vi kanske kmr köpa. Eftersom vår soffa är liiiiiiiiite sliten 8) HAHHA. På Rusta köpte vi lite smått och gott, och efter det åkte vi hem och käkade lunch på grillen. Gott! Ahh mer än det har jag typ inte gjort idag. Suttit här ett tag nu, sett på Ugly Betty :) Såååå bra serie jao! :D

Fast nu börjar jag bli lite.. rastlös. Så ska nog sätta på hög musik och börja packa till min och Roses resa! :D The Silent Way <3 På fredag morgon åker vi! :D Fast vi ska äta middag och sova hos farmor <3 Så på lördag åker vi vidare till The Silent Way :D Och får jag för syster så kmr jag låna hennes dator, så vi kanske har internet där uppe. Kan vara skönt att sysselsätta sig med filmtittande eller så på kvällarna liksom :P
Visst jaa.. ska bara säga att vi ska titta på lägenheten imorrn.. klockan 8 på morgonen :O HAHAH, hejdå sovmorgon ;D Men skitsamma. Såklart man ska med och kika på den :P Blandade känslor.. halva jag vill flytta, och halva inte. Så egentligen spelar det ingen roll hur det blir. I guess.
Men ahhh.. musik och packning!

Kommentarer
Postat av: jessan

Åh skoj :D Ha så kul!

2009-09-22 @ 19:25:39
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0