I'm in looove ;D

Jag tittade runt på vovve.net igår tror jag det var.. eller om det var iförrgår.. Iaf.. Jag blev fan kär :O Helt jävla kär. Hade det varit dags för mig att skaffa hund hade jag ringt dem DIREKT! Vill ha, vill ha, vill ha! Fast kanske bäst så eftersom han skulle bli väldigt långhårig, och jag egentligen inte vill ha så mkt päls på vovven xD Men samtidigt så är det inget stort hinder. Fyfan vad jag vill ha den valpen :O HAha, fast man ska ju inte bara gå efter utseende så. Här är annonsen iaf -> In Love . Vet inte om man kmr på rätt bild direkt.. men det är iaf den svarta på den nedersta bilden :)

Ahh, och jag fastnade här.. HAHHA, men nu ska jag gå och duscha. Lägger in en bra låt som jag hörde på Ugly Betty igår :)

Kommentarer
Postat av: tebbs

way någon som är uppe samtidigt som moi 8D hahahha! hata skolan just nu.

2009-09-24 @ 09:48:00
Postat av: malin

jadu, nästa helg är jag helt ledig iaf (!)hur länge blir ni där uppe då?

2009-09-24 @ 16:01:20
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0