Duktiga jag!

Fan vad jag är duktig :D Jag är klar nu :) Redo att hämtas upp för att åka till Kista och gå på bio med Magnus :D Eller okej, jag är inte helt klar. Måste ringa Curre och farmor, och äta lunch :) Jao samt sätta på mig ett par strumpor ;D Men sen är jag klar :D Har redan städat hos djuren och duschat, något som annars brukas göra efter lunchen eller så :P hahah, applåder till mig xD
Men ahh, jag är lite hungrig, så tror jag tar en macka eller ngt till frukost. Sen efter det ska jag svara på lite roll, sen blir det nog till att ringa samtalen :) Yes, och förhoppningsvis lägga ut marsvinen på blocket 8) maaha xD jao dem ska bort :) Dem är supersöta, men som sagt.. tråkigare djur får man typ leta efter :P hahah x)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Sätt inte på några strumpor, har fotfetisch <3 haha xD

2009-09-14 @ 11:36:49
Postat av: Sandra till Magnus

HAHa xD men då fryser jag om fötterna jue :O

2009-09-14 @ 13:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0