Havregryn eller inte? Det är frågan.

Fyfan vad jag haft det mysigt! :D Igår och idag var bäst! <3
Förbered er på ett längre inlägg än det blivit på senaste tiden ;P

Söndag:
Åkte hemifrån 10.30.. in till centralen :) Väl i Centralen skulle jag med Pendeln mot Södertälje. För det första var jag jätte förvirrad eftersom jag skulle till Erika och aldrig varit där.. plus att det var ersättningsbussar och skit som jag skulle med :O hahah, jao så jag typ smsa Erika hundra gånger xD eller ahh.. iaf 4-5 gånger på typ mindre än 10 minuter 8) och sen var det en snubbe som fråga mig om vilket tåg man skulle med om man skulle till Flemingsberg... Jag sa fel.. :) haha ;P Iaf så tog jag pendeln och hoppa av i Rönninge då det inte gick längre på grund utav banbygge. Trodde först att jag skulle gå vilse, men det var bara att följa strömmen till ersättningsbussarna, och väl där frågade jag bara vilken som gick till södertälje centrum.
Kom på rätt buss, det var äckligt varmt, men jag överlevde iaf ;P I Södertälje centrum blev det kaos :O ahhah, typ HUR många bussar som helst.. så jag frågade en chaffis vilken som gick till Södertälje syd.. Well det var en som precis då åkte därifrån :) Wiiie, skoj -.-' hahah, men ahh så jag fick vänta på bussen i en halvtimme. Åkte vidare till Södertälje syd där det var planerat att jag skulle planka på en buss :) Men chaffisen ville inte det -.-' HAHA ;P ahh, så jag var fast mitt ute i ingenstans o.0 Fick vänta på att Erika och hennes mamma skulle komma och hämta mig :) Snällt av dem! :) Väntade en timme ungefär, lite segt. Men jag roade mig med att lyssna på musik, spela spel, smsa med Tebbs, äta godis och snacka med Rose ;P Ungefär klockan 2 kom Erika och hennes mamma, så vi kan väl säga att min resväg var slut där :P Lång tid jao ;P
Vi åkte iaf vidare till Sandra direkt! :D Snällt av Erikas mamma att "skjutsa" oss dit :) Ahh, det var ju Erika som körde, men hennes mamma var ju tvungen att hänga med ;D såå ahh det var snällt :) Hos Sandra hade vi det mys! Fixade tacos, var ute med Dumle, bakade paj (med havregryn i! :O Bara för att Sandra var weird ;P <3), hade lite vattenkrig och sådär. Massa skratt och kramar och allt vad det nu blev! :D Bäst Bäst Bäst! <3

Sen mina och Erikas djupa tankar och funderingar.. "vilken sida av halsen som är längst..?".. HAHA <3 Dessutom gav sig den lilla skiten (Erika) på mig när jag var som svagast :O så nu har jag Facebook också :O Scary! HHAH 8) Hennes katter är söta också :D


Måndag:
Vi tog det mest lugnt :) Bakade jättegoda hallongrottor (med hallon- och blåbärssylt) och kladdkakemuffins! :D Såg på film gjorde vi också, The hot chick :P den filmen är skoj! xD Sen kika jag in deras trädgård också, mycket fint jao! :D Läskig trappa dock ;P hahah 8) Tack för en riktigt mysig dag! :) <3 Och för att du hängde med till Läggesta och såg till så jag kom på rätt buss xD hahah ;P Jao och tacka din mamma för att hon var snäll och skjutsa oss :)
Hemresan gick bra. Buss till Södertälje syd, byte av buss till Södertälje hamn, sen pendel till centralen, och därifrån t-bana jao! ;) Ville slå ngr unga tjejer som satt på t-banan då dem lät som fan! Bara för att dem missat att gå av vid hötorget.. HAha, klantigt! Åkte iaf från Erika 14.35.. var hemma klockan 5. Så nog fan tar det ett bra tag att åka ;P Ahh, iaf så var det värt att åka så långt för att va med Erika och Sandra! Helt klart värt det! <3

Tack till Alex också för att jag fick låna hans pluskort! :) och förlåt för att jag inte sa att jag skulle sova borta.

Kommentarer
Postat av: Erika

Awh sötnos! Tack själv, det var hur kul som helst. Och våra djupa funderingar är så BÄST! :D

2009-09-21 @ 19:53:40
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Magnus

Nu får du adda mig på facebook allt, min mail har du väl? :p

2009-09-21 @ 21:42:48
Postat av: malin

äkta dig o vilse leda ngn till fel pendel! XD

haha undra hur många som har velat göra samma sak med dig eftersom du ALLTID är tyst som en mus när du åker med ngn annan.. hihi <3

2009-09-22 @ 19:44:59
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0