But wait

Fyfan vad jag vill ha en hund. Och ja, jag vet, jag tjatar som fan om det xD hahah, men faktiskt så känns det yttepytte lite bättre då jag tjatar om saker. Jao som vanligt ;D hahah, eller klagar men det är väl typ samma sak? ;P
Faktiskt så har jag börjat fundera på att ha kvar Daphne.. jag menar, hon är pigg och springer runt i rummet och så, nyfiken och framåt som vanligt liksom. Men jag undrar hur mycket hon lider av ensamheten, och av lössen. Svårt, och jag menar jag borde väl ta bort henne... Eller? AHhh, jag blir galen av det här. Usch och blää vad ska jag göra? :O

Marsvinen är söta, men nee dem är tråkiga. Precis som jag alltid tyckt att marsvin är. HAha, well jag hade rätt. Men aja, dem får stanna tills nyår då Curre ska ta med dem hem sen. Jao så får det bli.
Btw.. så vet jag ännu en sak jag önskar mig :D Ett pluskort, hahah! Ja man vill ju kunna åka runt till alla kompisar så 8) Hoppas jag får ett :D Min födelsedag närmar sig :D Jag vill ha fest då! :D ngn som kan planera en överraskningfest? :D hahahh xD yeah. Men innan det fyller mamma år, som vi köpte present till idag :) Känns bra, även om det kanske inte är bästa presenten 8) haha, men vad gör man när man inte har ngr pengar xD haha :P

Jao den här låten är fortfarande en av mina favoritlåtar :) Den får mig att tänka på den bästa av mina rollspelskarrisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0