16:e September 09

Min födelsedag var mysig! :) Med fina kompisar och fint besök av annat fint folk! :) Bara en massa onyttigheter hela dagen, men aja ;D Kmr väl sluta med att man rullar fram om ett år eller så.. men den dagen, den sorgen 8) HAHA!
Fick söta presenter från folk, tack alla! :) 3 olika tårtor var det också, en hemmagjord som Alex, Jessica, Alexandra och Rose hade gjort till mig :D Den var goood jao! Sen en White Lady, prinsesstårta med vit marsipan x) och sen ngn.. platt god sak, typ chokladaktig :P hahah, aahh alla var iaf riktigt goda!
Hängde med Rose hem sen också, tog med mig alla mina djur gjorde jag ju också. HAha, så Daphne bor hos Rose nu, kändes bra att se henne få kompisar :D och marsvinen blev inlämnade till djuraffären i stuvsta. Dem kmr säkert få ett bra hem så småningom :) Lyckad dag iaf! Och tack alla som gjorde den så bra! <3

--------------------------

Jag vill ha ett jobb. För jag vill åka till massa ställen. Till The Silent Way, Till Sandra, Till Tott <3 DET SUGER ATT INTE HA NGR PENGAR!!! </3 Även om jag fick pengar av mamma.. <3 Men jag vet inte, känns liksom fel att fråga henne om pengar bara sådär.
Och nu vet jag inte hur jag ska göra.. allt är så dyrt till The Silent Way, och det känns som sagt fel att ha fått så mkt pengar av mamma. Så om Jenny inte ska med.. så tror jag att jag får skjuta upp den resan.. Tråkigt. Men då kan jag få en annan positiv sak.. Att åka och träffa Sandra <3 Så vi får se hur det blir. Vilket som kmr bli roligt :)

Kommentarer
Postat av: tebbs

du kunde inte klämma in en liten tebbs efter tott? hahaha! nej.. skoja bara

2009-09-17 @ 20:35:33
Postat av: Nadja

Du kan ta en resa hem till mig, det är både billigt & skoj.. HAHA <3

Hoppas du hitta allt i rummet ;)

2009-09-17 @ 20:41:52
Postat av: jessan

och efter tårtorna får du slicka på min klubba!

fniss

2009-09-17 @ 21:21:12
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Magnus

:o...onej, borde ha gömt Daphne i min luva så kunde hon få följt me mig hem (A). Hoppas du hade en bra födelsedag iaf :)

2009-09-17 @ 21:21:27
Postat av: Nadja

=)

Jag ville röja mer å möblera om men vågade inte riktigt hehe.

2009-09-17 @ 21:40:42
Postat av: Sandra till Magnus

hahah :P men nu är hon iaf med råttkompisar ;P

jadå, riktigt bra! :)

2009-09-17 @ 23:03:54
Postat av: nadja

Nja jag har nog inte den tiden ida :(

Kanske kan ta det nästa vecka?

Kram

2009-09-18 @ 07:41:11
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Magnus

Jo, men ändå :p. Okok, va bra :). Läste att du fick många tårtor, lyxigt värre :)

2009-09-18 @ 08:13:38
Postat av: Sandra till Magnus

;P yes, tre stycken :D

2009-09-18 @ 09:52:35
Postat av: Magnus

Tycker jag kan få ngn tårta av dig :)...haha, äta tårta på bion xD

2009-09-18 @ 15:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0