Sociala

faktiskt så har jag blivit mycket socialare med mina syskon på senaste tiden. Mest med brur, men just nu också en del med syster. Troligtvis för att hon för tillfället är hemma med brutet ben 8) Hahah ;P Haltalotta som vi alla typ kallar henne :D Brur och jag har blivit mer sociala mot varann sen jag gick ur gymnasiet. Båda är hemma och typ arbetslösa så ;D Okej, han jobbar ju ibland :) Men inte jag :O Jag suger xD HAHha 8) ehehhe. Ahh men det är iaf roligt :) Känns bra att vi är sociala och umgås. Mkt bra jao!

Jag och Alex tog oss nyss en liten promenad till lilla affärn på Råcksta torg. Hahah, den suger :D Men iaf, det var härligt att komma ut lite. Och choklad är gott ;P synd att den tog slut så fort bara :/ Men nu åpalnerar vi typ att gå ut igen.. HAhah, vi är chokladsugna :D mohahha xD

Kommentarer
Postat av: tebbs

buhu du borde bli mer social med mig <//3 hahahaha, nejrå

2009-10-11 @ 18:28:09
URL: http://shesover.blogg.se/
Postat av: Anonym

Daim är godast! ^^

2009-10-11 @ 23:31:35
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0