Servett!

Okej, jag orkade aldrig skriva ngt igår om vår lilla utflykt till och från flygplatsen. Inte heller orkar jag det nu då jag börjar bli riktigt trött här. Blir ju till att gå upp tidigt imorrn så vi kmr hem i tid. Men hur som helst så gick det helt okej imorse med alla hundarna. Dem gnällde lite och så, men var faktiskt duktiga! :) Sen att vattnet hade fryst var ju lite jobbigt, eftersom jag fick springa runt och leta efter vattendunkar. Fast hittade dem ganska fort så då gick det jue bra ;) Efter vi hade gjort allt vi skulle göra så gick vi därifrån, och fyfan vad hundarna började yla :O Haha, alltså dem får göra det under ngn minut efter att man gått därifrån på morgonen, sen ska det vara knäpptyst igen. Jag tror aldrig jag hört dem låta sådär mkt xD började undra ifall vi ens skulle få tyst på dem ;D Men jao det fick vi :) Så kort och gott.. det gick bra imorse! :)

Bilresan till farmor gick också bra, vi lyssnade på musik och gjorde vårt bästa för att inte spilla kaksmulor eller chips i bilen xD Hahah, yes vi lever farligt ;D ahhaha! 8) Väl hos farmor så hjälpte jag henne med lite småsaker, och sen har vi inte gjort så mkt mer än slappat. Ganska skönt faktiskt. Jao och så åt vi tacos till middag! :D <3 mums! Och efterrätt blev glass med jordgubbar :) Jag sa till farmor att hon borde lära Amisa att slicka rent hennes haka genom att säga "servett", så det började hon öva på då xD ahah! ;P Men ahh, nu ska jag ladda farmors kamera, sen vara lite mer social innan det blir till att krypa i säng.

Kommentarer
Postat av: jessan

haha den kan lotta redan! fast om det är så uppskattat vet jag inte ;)

2009-10-04 @ 15:31:00
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0