Ris och Ros typ

Okej.. motsatsen till det förra inlägget.. HAHAH, här kmr allt negativt! Jag är skitarg på en viss person. För en gångs skull.. tänk efter innan du snackar! Dessutom har godisbutiken i v-by som jag typ e stammis hos höjt priset! :O plus att dem endast hade 4 olika sorters Marabou :O dem brukar ha typ.. MASSA jue! ehehe.. Och när jag ändå håller på kan jag lägga till det negativa jag nästan nämnde i det förra inlägget. Att rollspelandet kommer hamna i skymundan dem dagar jag jobbar. Och well, försöker man vara aktiv på två sidor så kmr det definitivt bli weird. Jag oroar mig över att min oaktivitet medans jag jobbar kmr dra ner aktiviteten på min sida helt. Det vill jag inte.

Men ahh, jag pallar inte att bara skriva deppsaker. Så ahh, det är alltid bra att vara med Alex. He´s the best! Den som ALLTID frågar om vi ska göra saker. Vilket ibland får mig att känna mig lite.. elak ibland då jag själv är ganska dålig på att fråga det. Men hur som helst är han bäst. Min allra bästa kompis som alltid får mig glad. Tror jag skrattar varenda gång jag är med han :) Yes, so it is.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Va rädd om honom. Bästa vänner är ibland svårt att få å hitta ;)

2009-10-22 @ 08:53:02
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: alex:P

desamma:D

2009-10-22 @ 19:56:48
URL: http://alekei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0