nedstämd

Nackdelen är att jag sent på kvällen får den här.. rastlösa känslan. Som om jag får ångest för att jag är så beroende av det. Som om det känns som om livet står still, och att den påhittade världen är den enda som fortsätter. Som om jag aldrig kmr göra ngt med mitt liv, utan endast kmr sitta här framför datorn och ruttna bort. Jag hatar det. Hatar den känslan. Vet inte heller vad jag ska göra för att slippa undan den.

Men skitsamma. Fyfan vad jag hatar när jag dras in i dessa känslor. Allt är så bra innan.. och så poff är jag där nere på botten och undrar vad fan det ska bli av mitt liv. Fyfan. Nee usch, nackdelen med eget rum är att jag inte kan tillåta mig att släppa tårar. Sådär som jag förut kunnat göra. Hatar ju att gråta inför andra. Jag bara hatar det. Neee fyfan, nu ska jag försöka rycka upp mig. Snart får det räcka med rollspel idag, och sen ska jag ta ett glas cola och se på ugly betty! Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0