Morgonsovaren.

Det går inte så bra för mig att vakna tidigt 8) HAHHA, irriterande. Idag vaknade jag strax innan elva för att mamma väckte mig. Jippie, visst det är bättre än halv tolv.. but still -.-'
Men imorgon blir det annorlunda ;D Catja ringde nyss så jag ska hjälpa till och jobba på ett apotek i odenplan imorrn :P Börjar klockan nio jao :O usch usch, ska gå upp klockan 7 imorrn alltså :O HAHHA, hemska tanke ;D men aja, då kan jag iaf ställa om dygnsrytmen sen :D Plus att jag får pengar! :D


Men iaf.. elen var typ död imorse :O Vilket endast fick mig mer irriterad. Haha, men så jag såg på film med syster. Crocodile Dundee ;D HAHAH, den är rolig jao ;P Men ahh, nu ska jag fortsätta rolla här :D

Kommentarer
Postat av: Rose

Glöm inte mina pengar :O

2009-10-21 @ 17:25:20
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0