Heee heee

Det var supermysigt igår och idag! :) Att vara med Alex och Kamilla kan aldrig bli fel! <3 Vi spelade massa gamecube, det var roligt! :D Samt var ute med Harry såklart och gosa med han en del :P Blev inget filmtittande, men det gjorde inget ;P Idag spela vi TP också, jag fick fan 3 pluppar :D *stolt*. Även om Alex och Kamilla fick alla ;D hahah, yes jag är inte lika smart som dem :) But so it is ;P

Såg iaf Public Enemies nu under kvällen :D Med Johnny Depp! Har velat se den jätte länge :O Så äntligen! :D Den var bra, riktigt bra! Dock.. så gilla jag inte slutet 8) Men, men :P Hur som helst så var den absolut sevärd! :)
Nu ska jag rolla lite mer med Tott, plus lyssna HÖG musik i hörlurarna :D sen blir det kanske film med syster och brur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0