"Ett helt jävla skåp med hundar..!"

Vi har iaf internet på en av datorerna. Då är det bara 3 till som ska ha. Hahah 8) Men ahh, tänkte berätta lite om gårdagen. Det var i princip fullt ös hela dagen. Ja förutom på morgonen/förmiddagen då jag, mamma och Nadja flydde från lägenheten till den nya för att ta emot kartongerna när flyttgubbarna kom. Vi fick dock vänta i typ hundra år.. Hahah 8) segt var det, eftersom vi bara satt och vänta. Men sen kom dem med kartongerna.. och fyfan vad kartonger det var! Tog ju aldrig slut xD hahahha 8)
Det blev en väldigt nyttig dag då vi käka lunch på donken och sen pizza till middag xD HAhah, men är det kaos så är det :P Men hur som helst så tillbringade vi hela dagen igår till att packa upp, möblera och försöka få ordning i lägenheten. Den är fin, väldigt fin jao, men fyfan vad kallt det är! :O Telefonerna strular och tvn funkar inte än, vi har som sagt bara fått igång internet på en dator och det står kartonger lite överallt :P Men fortsätter vi i det här tempot så är kartongerna snart borta :) Och fyfan vad hundar jag har! :O Hittade kartong efter kartong med massa hundar i. HAHha 8) Men dem åker ner i förrådet, för jag får inte plats med alla :P Har ngr favoriter uppe i en hylla, men det får räcka :P
Roligast under dagen var ju när brur min skicka ett sms till mig där han skrev vad en av flyttgubbarna hade sagt när dem gick in i mitt rum för att tömma det.. "Ett helt jävla skpå med hundar..!" HAHHAH, och ändå var en massa nerpackade redan 8) HAHHA, det var roligt ;D

Soffan ska komma idag sen också :) En svart en, som jag ska provsitta så fort den kmr innanför dörren xD ahahha 8) mhm yeah right, så kan dem andra ställa den på plats samtidigt som jag sitter i den xD heheh, 8) Senare idag ska jag träffa Jimmy också :) Har inte träffat han sen.. jag gick i typ.. ettan? :O Ska bli roligt att ses :) Kmr eventuellt lite bilder ikväll eller ngt ;)


Kommentarer
Postat av: jessan

Trivs du i nya lgh?:D

2009-10-06 @ 19:33:53
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0