tugggummi :D

Jag är trött. Seg. Godissugen :O hahah. Ska snart dissa alla på msn, gå och rota i skafferiet och sen se på Heroes :D Var ju uppe lite för länge igår.. hahah :P så ska försöka komma i sän tidigare ;)

Dagen var bra. Var astrött på morgonen och kom inte upp förräns vid halv elva. Eller ahh, inte jätte sent men ändå :P Slappade, gjorde mig iordning, spelade Rummy med moster och syster, sen drog man till jobbet där man jobbade två timmat extra för att ställa upp för Lina som skulle kolla lägenhet :P Hoppas hon får den jao! :D
Somnade fan nästan vid kassan då jag satt där från 6 till 8. Ganska segt jao, men jag överlevde genom att spama Alex med sms xD hahah, fast han slutade svara efter ett tag 8).. fick senare veta att han gått in i vardagsrummet och inte hört smsen 8) Klant :D hahah.. eller.. bortförklaring :O HAHAH.. ahh.. börjar bli dags för Heroes nu känner jag. Mhm! Skulle ha blivit bilder idag också, men jag pallar fan inte lägga in några :D haha!

Kommentarer
Postat av: jessan

hur ska vi klara oss på tors, jag är van att somna typ 10!? HAHAHA du får väl roa dig själv, din uggla^^

2009-11-16 @ 22:22:04
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0