To be, or not to be

Hahha, från och med nu ska jag, när jag inte kmr på ngn rubrik, skriva det som först ploppar upp i huvudet. Så varning för weirda rubriker xD haha. Nu tkr min mobil att jag ska stänga av datan och sova :O hahah, eller okej. Jag som satt alarm. Men fan ska man upp kl 8 imorrn måste man gå och lägga sig i tid.
Har egentligen inte så mkt att skriva. Eller jooo, skulle skriva att den 27:e ska jag på middag, fira My som blir stoooor flicka :D hahah ;P 18 yeah!
Det värsta nu är att jag inte alls vill sova. Jag vill se film eller ngt och äta godis :O hahah. Usch för sånt. Men aja, ska spara godiset tills imorrnkväll. Dock vet jag inte om jag verkligen ska gå och lägga mig. Hatar att göra det. HAha, känner mig alltid så.. rastlös och bara.. bläää för att sova :O heheh. Ahh me får väl se till att göra det iaf. Annars kmr jag vara död imorrn på jobbet. Och jag ska jobba från 10 till 16. Mysigt. HAHa.
Men ahh, godnatt då.

Kommentarer
Postat av: malin

6 timmars jobb! LYX!

2009-11-07 @ 17:00:06
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0