Some people

Så dagen var jobbig. Dels för att jag inte riktigt kunde släppa tankarna angående det där, och dels för att jag lider av mensvärk. ahha. Ahh, trodde fan jag skulle dö första timmen på jobbet, hade så sjukt ont. Då tänkte man i alla fall inte. Gick runt där som en zombie och ville bara hem. Funderade faktiskt på att åka hem ett tag, men beslöt mig för att hålla ut lite. Tur det, för efter en timme på jobbet gick värken över. Men då återvände tankarna, hahah. Dock föredrog jag nog det framför värken faktiskt :P Köpte saker till mamma, sen blev det till att åka hem och möta Alex och Mamma i Råcksta. Sällskap hem mysigt :)
Jag och Alex åt mat, sen gick vi upp till vällingby för att köpa glass. Kikade in på onoff också, samt skulle försöka se om jag har pengar på mitt konto. Min internet kod är låst så.. hahah, men nu är bankkortet låst också :D.. wiie. Så blir till att gå till banken imorrn och skämma ut sig. Jippie. AHha. Ahh, det blir nog bra.

Hela morgonen ville jag bara prata om det, men fan det kmr gå över och jag gör nog bäst av att inte säga ngt. Haha, är ju endast stört typ. Såå jaa så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0