Social Sandra

Nu är jag trött. Inte heller blev det ngn Ugly Betty idag :O buhu för det. Haha. Men aja, ska se det imorrn då alla rollspelskompisar antagligen sover eller är i skolan ;D *smart jao*
Iaf, idag var man social :) Blev väckt av moster som smsa mig och frågade om jag skulle med på en promenad lite senare. Svarade men såg inte vad jag skrev då jag typ halvsov, men vaknade till lite sen iaf ;D Var skönt med en promenad sådär, även om det var svinigt kallt ute :O hahah! När vi kom hem till oss igen så spelade vi spel med syster min. Alfapet och sen Rummy. Roligt roligt :) Alex kom sen också och spelade Rummy ngr gånger med oss :) Jag tkr det spelet is fun jao :) Vann sista omgången också :D mohha!

Sen har jag väl inte direkt gjort så mkt mer idag, mer än att rolla. Sitta här och dega som vanligt. Haha. Men ahh, nu är jag sjukt trött. Så ska fixa med poäng på sidan, sen ska jag fan i mig sova ;D Yes yes. Så godnatt :)
Fanns inga bra bilder så pallar inte bry mig om det 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0