Serie nörden :D

Jag vill skriva en sak som jag tkr låter spännande. Som kanske är.. tråkig men samtidigt kan bli roligt! Dock så ska jag inte skriva det. Nope, not yet.

Iaf, jobbet gick bra. Like always ;P Fick ju sällskap av Alex en bit på väg dit :P Han skulle till videobtiken och klev av i Fridhemsplan, så fick sällskap långt :D nice, nice. Men ahh, nu börjar jag bli trött igen :O Kom hem efter jobbet, åt mat framför datan och svarade på lite roll. Sen såg jag på Heroes. Det är så sjukt bra! :O och nu har jag typ.. 4,5 avsnitt kvar av säsong ett :O sen blire säsong två, sen säsong 3 :D haha, och efter det blir det Ugly Betty, och efter det ska jag nog fan se Gossip Girl. Enda problemet är att jag inte riktigt vet vart jag var i den serien :O haha. Dessutom har jag ju mina fina Fresh Prince avsnitt :D hahah, hell yes jag är en serie nörd! :D mohahah. Ehehe, ahh ngt sånt ;P

Kommentarer
Postat av: Sara

vi har lost oxå...

2009-11-18 @ 23:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0