*rubrik saknas*

Det gick iaf bra att jobba idag, som vanligt :) Blev bjuden på lunch av Catja sen också, snällt jao :) Plockade varor hela dagen, sprang fram och tillbaka till kassan då kön liksom.. blev tom, sen när man klev därifrån så bara POFF så var den hur lång som helst igen :O hahah ;D
Fixade Orwak två gånger också, gick väl okej :) Jao och så fick vi våra.. lönebesked eller vad fan det nu heter :P där det står hur mkt man kmr få, bara det att dem SJÄLVKLART gjort fel på min -.-' Enligt dem skulle jag få 12 kr och 19 öre :O... AHHAHA, what!? o.0.. Så fick hjälp med att ringa till lönekontoret som ska skicka hem ngn sak så jag får gå till banken och fixa pengarna då. Hahah, weird. Hoppas det kmr på fredag och inte måndag. Vill ha pengar! Även om jag inte får så jätte mkt, och även om jag inte kmr få så mkt kvar då jag betalat av lite skulder. Men ändå.

Kom hem, åt mat, satte mig framför datan och glodde på Heroes, säsong 2 jao ;D nice, nice. Även om det är totally weird ;D haha. Peter lever iaf! :D och nu är jag trött, men åter igen rastlös. Dessutom är jag SJUKT godissugen -.-'


Kommentarer
Postat av: Magnus

Öhm, rastlös...messa mig då :p

2009-11-24 @ 23:50:57
Postat av: jessan

HAHAHAHA du tjänar fan värre än alex!;)

2009-11-25 @ 12:13:50
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Rose

Haha du fick inte hög timlön inte XD 3öre i timmen lr XD

men har du redan jobbat 2 månader på apoteket för man får ju lönen en månad senare, asså jobbar du januari så får du januarilönen i slutet av februari och slutar du jobba i juni får du sista lönen i slutet av juli, aaa du fattar lönen förskjuts en månad hela tiden

2009-11-25 @ 22:12:08
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0