Nice

Jag kom i perfekt tid till tunnelbanan :D hahah! But!.. jag tror bestämt den var försenad typ 2 minuter :O hahah. Den gick 25 och skulle ha gått 23 så.. 8) haha, well nytt försök imorrn jao ;) ahah.
Det gick som vanligt bra att jobba, lite missförstånd där men det gjorde inte så mkt :P hehe. Packade upp varor hela tiden, utom när jag stod i kassan typ.. 5 minuter eller ngt ;P haha. Ahh och kastade in kartonger i Orwak :) Yeah. Slutade samtidigt som Lina så fick sällskap 2 stationer :) Vi snackade om lite saker, och sedan blev det till att lyssna på musik då hon klev av. Åkte hem, åt mat och satte mig sen här. Like yesterday typ ;P haha.
Imorrn är det iaf fredag, FREEEDAG :D Ska sova hos Alex och vi ska se idol och troligtvis ha Disneymaraton efter :D wiiie! Nice nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0