Känns bättre.

Nu känns det lite bättre. Snackade med både Tott och Alex, var lite strul och fy fan vad jag kände mig.. usch där ett tag. Men ahh, kom fram till ett beslut och så får det bli helt enkelt.

Kom dessutom fram till att jag har ett väldigt nice schema :D Behagligt eftersom man inte behöver gå upp tidigt, eftersom jag kan sitta och slappa framför datan på morgonen sådär som jag gillar. Äter sen lunch, åker och jobbar i 3 timmar vilket inte direkt är jobbigt, åker hem och äter middag, sen slappande framför datan :) Dessutom vet jag en sak i och med att jag ska jobba vardagar 15-18.. och det är att fredagarna blir speciella igen! :D Wiiie!
Nu ska jag iaf rolla lite smått innan det blir dags att dra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vill höra, vi vill höra sandra ropa!

DET ÄR FREEEEDAG IDAAAAG!

2009-11-12 @ 14:31:54
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0