Jobb, jobb, jobb

Fyfan jag saknar att ha idrott med klassen. Bara för att Jouline snackar om sin idrottslektion idag ;D haha, yfan vi hade alltid så sjukt roligt på idrottslektionerna :) Saknar det och mkt mer! </3

Men iaf, jobbade ju, skulle som vanligt jobba från 3 till 6, men Lina frågade om jag kunde jobba till 8 istället för henne, så ställde upp :) Gick bra, men var sjukt stressigt där ett tag i mitten typ.. ahha, skulle försöka göra 3 saker samtidigt, slutade med att man typ stod kvar på stället och ba.. "Vilket börjar jag med? :O" hahah, men det löste sig fort så :P Dessutom tömde jag Orwak (kartongmaskinen) nästan helt själv :D och gjorde mitt första återköp på en vara själv, det ni! ;D haha *stolt yeah*

Men ahh, kom hem och typ slängde i mig mat, hungrig som satan jao xD haha. Nu ska jag typ in på rollspelssidan, kolla vad man ska ha för dricka på onsdag samt sätta på musik! :) Får se om det blir film senare, eller kanske Heroes :D måste ju börja se säsong 2 snart :P

En bra låt, Tott om du läser det här påminn mig att tacka Erik ;D haha.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack :D

Du är så duktig ;)

<3

2009-11-23 @ 22:11:54
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: Rose

Ja fan vad man längtar tillbaka till skolan inte bara idrotten utan att man slapp alla jävla vuxenproblem man får :P själv skulle jag jobba från 7-16 men sen så sluta det me att ajg stannade till 18. har SJUKT ont i benen och fötterna efter att ha sprungit, gått, krupit, klättrat och stått hela jävla dagen. Imorron blir det samma race igen. Ska vi byta?? Btw så behöver dom en reserv till grand julbord. intresserad?

2009-11-23 @ 22:15:12
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: jessan

Nää Rose! Spöa skiten ur en på jobbet så att jag också kan jobba;)

2009-11-23 @ 23:16:00
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Erika !

Jag saknar:

- Toaspringandet på matte lektionerna.

- Våra egobilder inne på toan.

- Busen som gjordes. Typ alla lappar vi satte upp ;)

2009-11-23 @ 23:17:45
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0