Jag vill ha råttor igen!

Dagen var mysig. Åt lunch i v-by med mamma, pappa och syster. Sen gick jag i affärer med mamma och syster. Fick underkläder av mamma, samt letade efter ngt nytt snyggt linne som jag skulle få :) Hittade dock inget :O men, men. Rose kom till v-by, hon köpte pommes sen åkte jag och hon hem till henne. Från råcksta till högdalen = träsmak i arslet till slut ;D hahah. Städade hos bebbarna, pussade på dem och gulligullade med råttungarna :) Såååå söta! <3 Och Dahpne min lilla sötnos ser ut att må bra :) <3 även om tänderna var lite..skumma :O haha. Gamla sötgumman! Fan jag vill ha råttor igen! :O Vi såg iaf lite på Patrik 1,5 och sen vid typ halv 7 drog jag därifrån för att ta mig till t-banan. Missade den såklart -.-' så fick vänta i 9 minuter. Wiiie, man bara måste älska sånt... :) Hahah, NOT. Men aja, kom hem vrålhungrig :O käka tacos! <3 och till det cola. Mmm!

Dock stör det mig så sjukt mkt att folk juldekorerar nu.. Liksom hallå! Ni förstör. Om jag fick bestämma skulle ingen juldekorera förräns i december, eftersom man i så fall skulle få mer julkänsla vid rätt tid. Det behövs då det i sthlm inte direkt blir så juligt utan snö och sådär. Fyfan jag stör mig verkligen på sånt ;D haha, Ska fan inte gå förbi en enda affär i november från och med nu :).. hahah kan bli mkt svårt ja! xD Men ahh, irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0