Jag hatar rubriker :D

Jobbet gick bra idag! Förutom att hela kassasystemet typ strulade där ett tag :O hahah, det var lite jobbigt. Men det löste sig jao! Och visst ja, fan vad fiiiiin min nya mobil är! :) Dock så fattar jag fan inte hur man ska lägga in musik på den, för det funkade inte för mig. Så syster fick skicka över lite låtar så jag åtminstonde hade lite musik på resan till och från Odenplan. 11 låtar. HAHA!
Fick sällskap hem också av Lina. Hon är cool :) Hon gick av i alvik då hon skulle till sin syster, så därifrån blev det musiklyssnande. Nice nice. Hem, käka pizzabröd och drack cola! Mums <3 Sen rollat lite och snackat lite, och nu mina kära läsare är det IDOL :D wiiiiiie! Och cola och godis på det! Nyttigt och bra jao ;D hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0