If It makes me happy

Jag är trööööött :O hahah, usch fyfan för det. Jag är lite orolig över att apoteket kmr ringa imorron bitti och erbjuda mig jobb :O Kmr fan inte orka, men vill inte tacka nej till att jobba :/ Får väl hoppas att dem inte ringer på morgonen, utan i så fall hellre på kvällen och frågar om jag vill jobba på onsdag. Yes, hoppas på det i så fall!

Vi har haft det lugnt här, rollat en del jao. Sen så tog jag och Alex oss en tur upp till vällingby där vi köpte lite saker. Gick hem, bakade paj tillsammans med syster. Fixade vaniljsås till det också, mums! Efter vi bakat spelade vi Rummy också :) Saknade Nadja! :O Måste ju ha ngn som förlorar hela tiden kom vi fram till ;D hahah :P Kram på dig! <3 Iaf, jag vann sista gången :D yey, *stolt* mohhaha :) Men ahhh, nu har vi rollat ännu lite mer, och nu håller Alex på med sitt Cv. Och snart ska vi se på film :) The Proposal :D HAhah, tredje gången för mig på mindre än en vecka ;P yeah, den är ju sjukt rolig! :D haha.

Sen lite bilder som är tagna med min nya fina mobil :D Från igår och idag! :)

1. Små bebisbebbarna! :) sååå söta!
2. Roses miniNutella som blivit stor :P
3. Älskade Daphne! <3


1. Pajdeg jao x)
2. Duktiga jag diskar jao 8)
3. Alex vaaaar trött, hahah


Rummy! :D

Kommentarer
Postat av: Nadja

haha, jag förlorar inte jämt ;) kram <3

2009-11-10 @ 07:10:09
URL: http://zkrubel.blogg.se/
Postat av: JESSICA

jag känner verkligen igen Rummy!!!!

men endå inte :P



haha ja, njuuu muuuun! <333

2009-11-10 @ 09:43:49
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Rose

Det ögat som är vänt mot kameran på bilden på daphne är dt sabbade, sista ögonblicket men går henne me helt öga så va rädd om bilden :O

2009-11-11 @ 11:47:58
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0