I´m not Alone

Letar musik jao. Hittar faktiskt lite :) Jouline hjälper mig :D mohaha.
well well, tror jag håller på att bli förkyld :/ NOT GOOD! Har fan inte råd med det :O måste jobba jue. Usch usch, hoppas det inte blir värre iaf. Hoppas jao.

Dagen har iaf varit slapp, slapp. Ganska skönt ändå. Vaknade elva men gick liksom inte upp förrän halv 12. Igen. AHaha, jag skyller på Alex jao! :) haha ;D han får mig till att vända om dygnet :O usch och fy för det. Men det gör inte så mkt dock :) Tur man börjar klockan 3 ;P Då gör det inget om man går upp klockan elva ;D haha. Jag älskar mitt jobbschema jao! Även om jag samtidigt vill ha lite mer jobbtid så kan jag inte sluta älska schemat jag har nu nej ;D hahah. Perfekt liksom.

BILD!

Kommentarer
Postat av: jessan

haha vaknade ocksåp halv 12! av att pappa spelar ashög musik....



KUL att nån väcker mig liksom!!

2009-11-15 @ 20:49:02
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0