I´m a dreamer and dreaming's what I do

För det första kunde jag inte somna på ett tag igår eftersom jag såg det framför mig. Jobbigt eftersom det är fel. Och gissa vad.. joo fan jag drömmer om det också. AHHA, alltså ohw.. dock endast det senaste, och mamma väckte mig innan drömmen gick för långt :O hahah, låter weird men ja. Drömde lite allt möjligt, t.ex. kmr jag ihåg en scen där vi typ var i en vedstuga och Sawyer var där, och ngn blev typ aslack på honom så dem hällde bensin och tände eld på han o.0.. och jag blev typ.. NOOOOO inte Sawyer </3 Var liksom stundtals med där, och stundtals var det nästan som att se på tv :P hahah, men gissa vad.. Jo Sawyer överlevde :D Jag räddade honom xD HAHA, alltså skum dröm, och sen var det ngt mer om att Ronja berätta en spökhistoria om en toalettfabrik, hahah, var typ helt weird men kmr inte ihåg mer detaljerat.
Vaknade som sagt av att mamma väckte mig, och då var klockan typ 20 över 11 o.0.. HAHA, fyfan, hatar. Men aja, så blir det och det är bara att acceptera. Tur att man hinner sitta vid datan i typ 2 timmar ändå ;D att börja 3 äger! :D Och idag får jag mina pengar, så får väl gå tidigare imorrn och gå upp till banken innan jobbet :P eller ngt. Måste försöka komma upp i bättre tid imorrn, = gå coh lägga sig tidigare ikväll :O hahah, jooo men vi vet ju att jag är bra på det xD HAHAH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0