God bless you

Såg på Michael Jackson, This is it. Den var helt okej. Var roligt att se lite och sådär. Sevärd i mina ögon, men ingen film man ser fler än 2 gånger :P Det han sa flest gånger under filmen var typ.. "God bless you." eller "I love you." haha.

Var ju inne på The Phonehouse innan bion också. Så nu har jag en ny mobil :) En Sony Ericsson C901. Den är riktigt snygg! :D Verkar riktigt bra också, och vet ni vad.. den är miljövänlig! xD hahah, söt! Yeah, och den 11 avslutas mitt telia abonnemang, och jag kmr ha comviq! :O Så då får ni fan smsa med mig också! ;D
Men ahh, nu ska jag rolla.. Åhh vilken överraskning ;D hahah. Sen ska jag väl försöka glo lite klipp på MJ på Youtube. Yes, om jag orkar. Är ju inte ett sådär jätte stort fan av youtube. Heheh, så är det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0