FylleMalin xD

Snackar med Malin på tele. hon är typ borta jao xD sitter och hysterigarvar just nu 8) hahahaha! Helt mongo! xD jag vill också :O </3 hon är hos Sandra i växjö. Fyfan vad avis jag är.
Nu sjunger hon också xD "i know you want me..!" Haahaaah! Nu hälsar hon på folk också xD Sandra glömde leg och cykla för att hämta det. Och nu skrämmer Malin iväg ngr snubbar xD ahhah! och inga vill hälsa på henne xP och jag fattar typ nada av vad hon säger ;P HAHAHAHHA! nu skriker hon om att hon är ensam, och nu kom Sandra tillbaka, hon lät nykter iaf :P Malin har druckit upp hennes dricka, fy och skam på Malin :O hahah!
Saknar er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ehm... jag har inga pengar kvar på kortet :(

2009-11-08 @ 09:58:28
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0