Festsugen

Okej förra inlägget var lite halvt osammanhängande, men det berodde på att jag försökte skriva vad hon gjorde med en hand samtidigt som hon hela tiden gjorde nya saker ;D hahah. Men ahh, hoppas dem har roligt iaf dem där två! :) Två underbara människor<3

Och jao, jag är sjukt fesstugen. Vill festa, vill festa, vill festa! Men jao.. har inga pengar. Usch och blä för det. Men, men.. får väl acceptera det i guess. Hehhe. Såg iaf på The Proposal igen. Den är så bra! Riktigt rolig jao! Hade ju huvudvärk som satan så orkade inte rolla eller ngt typ. Fast pallade inte gå och lägga mig vid tio, så yes då blev det film :P Nu har jag ont i huvudet igen. Men aja, ska hur som helst gå och lägga mig nu. Imorrn ska jag träffa Rose, och småshoppa med syster och mamma :) Mys pys. Yeah. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: JESSICA

gör som jag. gå ut fast man inte har pengar. låna av folk. gå minus. SKITBRA...

2009-11-08 @ 19:39:11
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0