Drömmaren.

Jag drömde om Heroes :D eller ahh, typ. Jag var typ Claire och hade några kompisar hemma hos mig. Typ Alex, Fredrik, Jennie (från nian) och sen var det ngr fler som jag inte kmr ihåg :O Ahh plus den där.. raderaminnen snubben i Heroes ;D haha, han var dock yngre och typ.. snyggare :D moahha! Vi typ lagade mat eller ngt, sen så skulle han typ försöka radera mina minnen :O eller låtsades att han skulle det eller vad fan det var XP plus att det var ngn mer som typ.. skulle sova men som blev osynlig om han/hon (tror det var en hon först men blev en han sen o.0) sov för länge. Men vi typ sa att "Joo det går bra." Så han/hon typ somnade rejält och bara försvann och det var typ jätte weird för man kunde inte liksom röra han eftersom han var osynlig :O ahh eller ngt sånt :P weird var det iaf ;P men lite roligt x)

Jag har iaf typ totalt ställt om dygnet :O haha, går och lägger mig vid 3-4.. och går upp vid halv elva typ :O halv elva låter så sent :/ hehe, säkert bara jag som tkr det ;P Men, men.. gör väl inte så jätte mkt då man börjar klockan 3. Dock ska jag försöka ändra min dygnsrytm lite till helgen eller efter den. För på torsdag är det väl bara bra om man orkar vara uppe sent med tanke på att det är bio! :D Midnattsvisning med Jessica och Erika! :D Fyfan vill ha torsdag nu! Dessutom blir det ju mysig middag hos Jessica först, och efter ska vi sova hos henne också :) Det kmr bli bäst! :D Jobbar dock både torsdag och fredag, men jaa, som sagt så börjar man klockan 3 så det gör inget :)

Passar på att lägga in bilderna jag skulle ha lagt in igår :)

Roade mig lite då jag satt i kassan och det inte var ngn där. Haha, höll ju fan på att somna så var ju tvungen att göra ngt ;P

Den där pinnen är den som ALLA äckliga barn alltid ska vrida på. Jag vill ha den som den ligger på bilden, men dem vrider den helt mongo. Hatar dem :)

Kommentarer
Postat av: Rose

Du ska skriva: jag vill ha den som den ligger nu men helst vill jag ha den i handen så jag kan slå alla äckliga ungar med den ;)

2009-11-18 @ 16:57:37
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0