Här klagar man jao

Det kliar under min fot, och det går inte över.
Dessutom har jag ont i höger axeln/skulderblad.
Usch för det.
Ahh, och jag e hungrig ;D

Men förutom det mår jag toppen :)
Ska väl äta ngt snart, bara ngt litet så jag kan äta lunch vid halv 2 :) Passar ju bäst så eftersom man annars blir så sjuuuukt hungrig till klockan 7 då jag är hemma och ska äta middag :P tur att maten alltid står på bordet då iaf ;P haha, mamma <3 :)
Nyss hämtade jag iaf ngt att äta, blev en limpmacka, och nu kladdkaka med saft. Jo men fan jag är nyttig ;D haha. Snart är det dags att göra sig iordning också, eller okej, om typ en timme ;D haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mellanmål sandra!

vet du vad det är? ;)

2009-11-23 @ 22:42:23
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0