Det blir inte alltid som man tänkt sig

Som rubriken yes, hahha :P Men hur som helst var kvällen rolig, även om det vart en del tårar där ett tag, ett borttappat leg och busskort och lite lätta irritationer i luften. Kvällen innehöll också väldigt lite dans, det är i min smak ;P en hel del seriösa samtalsämnen, skratt och annat x)
Vi skulle ju gå till Collage, men nae, det blev inte så då Jessica med folk stått i kö i typ en halvtimme och dessutom var det 23 års gräns, så vårt lilla gäng som bestod av mig, Emil, Ronja, My och Kim åkte till Viper. Även om vi skiljdes från My vid centralen. Synd att hon inte kunde hänga med :/ Vi var på Viper typ tills det stängde och käkade sen på McDonalds. Innehållsrik kväll som blev lyckad. Tkr jag iaf! :)

Lite bilder från helgen kmr nog senare ikväll ngn gång, för jag pallar inte lägga in dem från mobilen ;D Är lite seg än, och ska nog se idol innan man ringer ronja och rose som man ska julhandla lite med idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0