A.I.K Vann!

A.I.K vann iaf, fun fun! :) Brur var ju i Göteborg och såg matchen, han verka ha haft roligt :) Roligast tkt jag iaf var när han plocka fram lite gräs ur väskan.. Han plocka det från planen då dem storma den! xD HAHHA! Riktigt roligt jao! Men ahh, billig sovenir ;P hur det nu stavas 8) ehehhe.
Ahh men jag ska väl snart gå och lägga mig. Vill inte att det blir för sent. Dock är jag hungrig :O HAHa, men det får fan vänta tills imorrn. Jao. Men ska sluta skriva nu då jag inte ville skriva för mkt då brur gått och lagt sig ;P haha.
Så säger godnatt nu, så får vi se hur länge man blir uppe inatt.

Kommentarer
Postat av: Nadja

SM GULS SM GULD SM GULD :D

HAHA han är rolig han... Han lär sova länge idag, pratade med honom vid halv åtta å då var han lite seg. hehe undra inte på det! <3

2009-11-02 @ 06:30:08
URL: http://zkrubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0