White girl

Well idag åkte man massa båt :D var med brur och pappa + annat folk
man känner (+ ngr okända) hela dagen :) Mysigt mysigt att åka båt var
det jao! Soligt och härligt väder.
Brur min kom dessutom på varför jag alltid är så vit.. Jag är som kunglig-
heterna var på medeltiden.. :D Dem satt inomhus och var därför vitare
än bönderna just för att visa att dem inte behövde arbeta xD hahah! jao
antagligen det eller så är jag en vampyr 8D utan krafter och sånt 8) haha!

Men idag fick jag faktiskt färg :D Jag är inte helt vit :D hahah, yeah!
Och brurs ipod valde att fly sin kos :/ not good :(
Dagen var iaf bra! Mkt mkt mkt bättre än att bara sitta hemma hela dagen!


Kommentarer
Postat av: iprem-mannen

jag har ingen aneldning till att jag r vit, jag bara ÄR iprem-mannen.. haha

2009-05-30 @ 14:06:02
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: M

aha ! det är därför jag alltid är vit :D

2009-05-30 @ 16:14:46
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0