Fullbokad

Well datan min e duktig :) Än så länge iaf. Dagen var seg :) Jag hatar
måndagar. Dessutom var jag på typ lättretligt humör idag :O HAHA,
jag blev skitirriterad på två lärare.. Helena då hon när vi kom lite för-
sent sa: "Ni kommer försent.." Jag vet inte varför jag blev så irriterad..
men det var något i hennes ton som fick mig att vilja säga: "NÄHÄ!"..
haha, men jag gjorde ju då inte det 8)
Sen blev jag irriterad på Tomas som tydligen inte verkar tro att vi kan
sköta oss. VAFAN vi är inte ouppfostrade och vi VET FAN hur man
beter sig då man är utanför skolan.. Jag blev skitirriterad ja :)

Efter skolan var det bättre. Jag + grabbarna i klassen pluggade matte
och käka godis ;D samt spela lite tv-spel. Mkt bättre eftermiddag än
förmiddag måste jag säga. Jao! :)

Well jag sitter här.. ska försöka sova snart så man kommer upp och
är någorlunda pigg till matten imorrn.. 3 timmars matteskrivande..
WOHO.. och jag som har svårt att stå ut med en timme.. jippie liksom.
hahaha 8) aja.. jag ska btw redovisa kort om hur min vecka kmr se
ut. Ifall jag inte får tillgång till dator under veckan :P


Tisdag

Jag, Jenny och Rose ska ha det roligt :) Sova i Högdalen hos Roses
kille. Han har sjukt snygg lägenhet! ;D haha

Onsdag, torsdag, fredag
Eskilstuna, parken zoo med djurparkarna i A och B :P

Fredagkväll
Rix FM i kungsan :D YEY, Måns komr! :D:D:D:D

Lördag
Eurovision Song contest :) Ett måste varje år. TRADITION! haha 8)


Well well.. nu mina vänner ska jag dra. Måste packa! Jao ;P
Godnatt

Kommentarer
Postat av: jessan

jasååååå gillar du också måns :D

2009-05-12 @ 12:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0