Fullt upp!

Och fyyyyfan vad min vecka har varit händelserik :D haha, jao det
läste ni ju på förr förra inlägget.. allt jag skulle göra :P men så då
ska jag berätta lite kort om varje dag :) jao!

Onsdag: Sov hos Rose och vi hade det mys som alltid! Grät till
Titanic gjorde vi och gosade massa med hennes supersöta små
bebbar! :D

Torsdag: Årets valborgsfirande var lugnt, men roligt! Jag, Alex och
Fredrik spelade tv-spel hela kvällen och såg på film :) Roligt!

Fredag: Dagen var lugn, jag och Alex fixade med svenskauppgiften.
Duktiga vi! Sen kom folk och firade Alex och vi åt kladdkaka. Mums!
Kamilla kom dit, vi spelade lite tv-spel och sedan Bio! :D Vi tre +
Fredrik :) Såg X-men Origins (?), riktigt bra tkt jag iaf! jao! :D

Lördag: Dagen var lugn :) Jag och Alex åkte sen tillsammans till
mörby centrum där vi mötte Jessica och sen blev vi upphämtade
med bil av Kamilla :) Duktiga Kamilla som har körkort! :D haha ;P
Åkte till Sofia :D FEST FEST FEST, med bästaste B-06 och det kan
inte bli annat än BÄST!
Malin K och jag hade lite krig där ett tag, men det löste sig :P Elli
och Erika gav Alex snyggaste födelsedagspresenten ever! ;D och
vi dansade tills jag typ stupade xD hahah :D Bäst helt enkelt!
Jag och Rose drog till hennes kille sen. Blev segt och jag var väl
inte den trevligaste då (a) heheh :O usch på mig!

Söndag: Jag och Rose vaknade lugnt upp, tvättade av mig lite
smink och duschade håret som, tack vare Malin ;D, var fult med
cider 8).. åt frukost framför tvn och bara slappade typ :) Sen blev
jag tvungen att dra. Mötte Ronja och hennes kille i centralen, vi
åkte till v-by där vi käka och jao sen kom jag hem. Har börjat skriva
lite på svenska NP som jag ska ha imorrn.. USCH! och håller just
nu på att dö angående idrottslektionen som jag ska hålla till-
sammans med Tiia och Alexandra imorrn..
Nu är det fullt hus här och jag dööör av stress och irritation.. -.-'
Stopp där.
Bilder kmr sen för jag orkar inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0