I'm not like you

FYFAN vad jag är trött :O så sjukt jävla trött. Jag funderar fan på att gå
och lägga mig efter Talang.. som börjar om 1 timme och 50 minuter..
ohw, ska bara lyckas hålla mig vaken ett tag ;D hahah 8)

Iaf.. Igår var det Fest hos Elli :) Det var mysigt. Trevligt folk var det ju
också :) Chokladfontänen var bäst! :D Och jordgubbar till det. Mums!
Yes, jag vill ha en sån :) haha ;P undrar vem som inte vill det efter
igår ;P Shota gjorde vi också :) usch det var äckligt ;D


Man fick väl en del irriterande blickar på sig. Jag borde väl ha vant
mig vid det vid det här laget.. men men.. Sån är jag och sen får alla
andra tycka och tänka vad dem vill om det :)



Jag fick åka MC igår :D blev skjutsad av Roses pappa :) FAN vad
nice det var! :D haha, man blev fan sugen på att skaffa körkort och
köpa en själv xD haha 8)


Jag är nr 2, inte nr 1. Jag känner det.
Och det spelar ingen roll vad ngn
annan säger. Är det någon som förstår
varför jag tänker eller reagerar som jag
gör? Jag tror fan inte det. Jag är för
krävande. Jag har kommit fram till det.
Att jag kräver för mkt för att vara nöjd.
Fast egentligen är det ingen som riktigt vet det. För jag håller det
inom mig. Yes.. och jag tänker alltid för mkt. Alltid, alltid, alltid.

- I'm not sure anymore. It's just so hard.

Kommentarer
Postat av: jessan

imorgon ska vi inte tänka alls. bara dansa :)

vill du tänka iaf så letar du upp mej!

2009-05-22 @ 20:21:23
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: jessan

vi kan önska nån söt schlager låt och så kan vi skrika i takt hjärtat :D<2

2009-05-22 @ 22:23:43
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0