Toppen

Nu ni gott folk :D Jag har, efter typ.. 1 månad?.. hjälpt syster med en
snygg header :D hahah, bättre sent än aldrig heter det väl? ;D
Här är den iaf -> Sara
Den blev riktigt snygg om jag får säga det själv :) yes yes. Så nu får
hon skriva mer ;D hahah, annars slår jag henne :) Är lite roligt att
hon faktiskt sitter bredvid och läser vad jag skriver xD hahahha 8)
ehhh yeah 8)
Syster hjälpte mig idag :D hittade halsband och armband som jag
ska ha på min studentskiva och även när jag tar studenten :D
Snällt av henne jao :D åhh, jao och örhängen också :) Så nu ni!
Jag vet vad jag ska ha för kläder på mig på lördag :D wiiiie! :D gut
gut :D yes!


Rose min söta lilla älskling.. det löser sig! <3

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Haha :) taack så mkt för hjälpen :D<3

2009-05-20 @ 16:46:02
URL: http://loveamisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0