Plugg plugg plugg

Plugga är jobbigt :) Och jag hatar det :D men aja, måste man så
måste man. Hhehe :P Iaf.. jag håller på med två uppgifter samtidigt.
Lite småförvirrande men fan det funkar ;D Hahah. Praktikrapporten
SKA bli klar idag, och jag ska försöka bli klar med idrottsuppgiften
också :) Hoppas jag är amitiös nog så jag grejar det ;) yes.

Godissugen som fan är jag :O men för lat för att orka ta mig ut och
köpa godis.. ehhehe, *tummen upp* för det ;D ehhe. Men syster
min ska köpa godis till mig :D fast hon kmr itne hem förrän kl 9 typ..
aja, får väl hålla mig tills dess :P
Ska skriva lite till, sen försöka träna.. (jag har träningsvärk i axlarna,
armarna, skulderbladen samt lite i benen, härligt ;P) Sen ska jag
vara fräscho och duscha :) Jao, och efter det ska jag väl plugga mer..
och jag planerar även att göra om min blogg igen :) HAHAH, jao jag
har tröttnat på den igen 8) bra där va? ;D

Plugga mera var det jao.


Kommentarer
Postat av: mallan

meeeh, den eju fin juh :)!

2009-05-09 @ 18:13:10
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jessan

gjorde klart 3 uppgifter igår stolt :D



och ja, du är min trogna läsare ^^

2009-05-10 @ 10:07:41
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0