Att tänka kan vara skadligt

Spelkväll igår hos Alex :) Även om det nu inte blev så mkt spelande.
Jag tröttnade ganska fort. Tänkte för mkt och hade ont som fan i
både ryggen, benen och rumpan :O vad fan har jag gjort? Har inte
den blekaste.
Iaf, det var sjukt roligt då vi hjälpte Jessica med bordsplaceringarna.
Dem blev fina :D Fast bäst var ju Alexs Linda-Binda.. HAHHAH! Jag
typ dog jue ;D det var roligt :) sen åt vi kladdkaka också :) Dem hade
gjort den fin till Elli. Tyvärr kom hon inte :( tråkigt.
Well vi hade roligt iaf :) Tog oss en promenad på kvällen också. Såg
på film gjorde vi också :)

Well idag ska det bli skoj :D Förfest hos Elli och sen ska jag sova
hos älskling <3 Det vill säga Rose :) Kanske ska vi åka motorcykel
från Elli :D åhh, roligt :D haha ;P
Imorrn ska vi två hämta en vovve som hon ska vara hundvakt till i en
månad :P har jag för mig att det var ;P

Men nu mina vänner så ska jag städa hos bebbarna. Orkar inte,
men får göra det ändå :P yes.


Kommentarer
Postat av: jessan

det var bäst som vanligt :) <3

och du ska ju säga till om du vill prata tokunge! vi kunde dragit täcket över huvudet och viskat hemlisar hela natten (=

2009-05-21 @ 15:35:42
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Rose

Naaw, blev lite tårögd där. Blir oxå sotis när du e me andra :$

Vi måste vara mer tsm <3

2009-05-22 @ 11:44:21
URL: http://lillagris.blogg.se/
Postat av: Rose

Glömde säga att ja älskar dej <3

2009-05-22 @ 11:44:46
URL: http://lillagris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0