And so it is

Jag tänker för mkt igen :) Inte bara på dåliga saker.. utan på bra saker.
På saker som var förut. Något som dock får dåliga konsekvenser :O
not good :O hehe.. men vet ni vad? Stopp. Jag tänker inte tänka mer nu!
Inte mer idag, och definitivt inte imorrn! Jag ska snart se film :) En bra,
som dock inte ska vara för lång :) Jag hade tänkt fixa med bilderna på
datorn idag. Rensa lite och sådär.. men bilder från förut får mig att
tänka.. så därför gör vi det en annan dag :) yes!

Imorrn är det studentskiva med underbaraste klassen ever! <3
Alla tankar kan flyga åt helvete då! :D Jag ska ha roligt med alla
underbara personer!


Imorrn ska jag dessutom klippa mig :O åhh, jag vet inte hur! men det
blir nog bra :) Hoppas jag ;D ahaha! Visst ja :) Jag fick typ panik tidigare
idag. Hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig imorrn.. men nu
har jag löst det :) det ser kanske lite weird ut.. men vafan.. bättre än
mjukisar ;D och det använder jag alltid så det ska nog gå :P nu bubblar
det typ i min hals 0.o.. läskigt! :O ehhee.. men nu.. ska jag se film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0