Weirdo

Well jag var chockad innan hur jag inte kunde vara trött :O men jaa.. nu
kom det. FYFAN vad trött jag blev. Att sova typ.. 2 timmar är fan inte
hälsosamt xD hahaha, eehhe.. vadå jag kmr inte alls däcka efter maten
sen.. hahaha ;D men fyfan vad roligt det var igår. Kan som vanligt inte
sluta tänka på det. Typiskt mig. Hmm.. Men men.. mysigt minne från
Ålborg iaf. Dessutom, blev ju sista helgen här riktigt jävla bra :D haha!
Yes. Men jaa.. drömma drömma drömma, klaga klaga klaga. Det ska jag
göra nu. Eller ja.. senare ikväll.. för nu ska jag försöka avsluta här, för
att sedan gå och äta mat. Sen sova! TRÖTT


3 av killarna från igår ;D
1. Filip, som var helt oförberedd på bilden xD
2. Jakob, är ganska lik Erik i E.M.D ;D
3. Douglas (?).. Alexandra och Malins bästa kompis xD

Kommentarer
Postat av: jessan

NACKA HAR OCKSÅ SNYGGA KILLAR... försöker att inte vara avis

2009-03-29 @ 21:06:45
Postat av: Sandra till jessan

Haha :P bra där ;D

2009-03-30 @ 14:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0