Vill må bra imorrn

Well well :) det blev ingen ändring på min blogg. Kanske kmr sen ngn gång..
eller troligtvis när jag kmt hem så jag har tillgång till fler bilder ;)
Yes yes, men blev iaf en ny header till Malin :) Här
Sen ska jag eventuellt fixa med mosters blogg imorrn :) yes yes. Fun! Btw
känns huvudet ännu lite sådär tungt.. och nacken min gillar inte mig just nu
känner jag.

Malin trivs inte alls i Tropikhuset.. och det låter ganska tråkigt. Ska prata
med Jens imorrn.. försöka byta från det. Kanske.. savanndjuren? Eller om
jag har tur kanske jag kan få rovdjuren sista veckan? :D då skulle jag bli
glad ja! Ehehe.. men kmr sakna elefantavdelningen :/ även om det kmr bli
skönt att inte alltid ha ont.. ehhe ;P yes.

Men i ärlighetens namn längtar jag hem nu. Till Sverige! Sthlm <3 Lovet
kanske kmr spenderas hemma i Sthlm.. beror på om jag kan få till ngn som
kan vara råttvakt. Känns ju lite jobbigt att köra dem fram och tillbaka och
hålla på.. men ja.. Vi får väl se vad som händer. Jag vill ju upp till Norrland.
Träffa farmor, vovven och Tiger <3 och kanske kusin Kenny<3 haha, jaa
det är nackdelen med djur. Att man inte bara kan åka bort. Men fördelarna
är så många fler!
Snart ska vi dra oss. Sova så man orkar imorrn :) yes yes. Jag vill inte
vara hemma imorrn nej. Så hoppas huvudet mitt samarbetar imorrn. Om
inte så ställs jag inför ett jobbigt val. Vill må bra imorrn!

Kommentarer
Postat av: m

men nu trivs jag lite bättre :P

fast du har bytt och de var asbra, du kommer fåre as kul :D

TACK för att du fixa bloggen btw, du e bäst på sånt <3 :)

2009-03-17 @ 18:10:19
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0