Slå mig hårt

Well, det blev ingen ny header. Det såg riktigt weird ut. Så jaa, får behålla
den gamla trots allt. Yes..
Btw.. Filip hade typ skapat bdb endast för att kolla in våra.. för efter det
så tog han bort sin xD och han hade heller inga bilder. HAHA :P Lite små
gulligt sådär.. Dock tog han ju ingen kontakt med moí så well.. slut där I
guess. Säger bara.. suck på mig, och sluta tänk :) .... Slå mig ngn :D

Nu ska vi väl snart dra oss.. jag är trött :) Bra det iaf. Dock är jag typ för-
kyld :O OMG, jag vill inte vara kvar här imorrn.. Nej nej.. näsan får rinna
bäst den vill. Jag ska till praktiken imorrn :D


Blir lite bilder från Malins kamera också :)

ALLTSÅ aaaaaaaawww! <3


SÖTpingvinen :D


Saknar fan elefanterna </3 Bibi här :) tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0