Solen sken härligt

Söndag. Yes. Usch för det ;D jag trivs av att inte ha ont idag :D därför
är söndagarna bra! HAHH, fast sen är det måndag, och trots att jag
trivs på elefantavdelningen ska det bli skönt att slippa det tunga arbetet
sen när jag byter till tropikhuset.

Och yes, jag längtar till Sverige. Att kunna se på dem tv program man
vill se.. Att få höra svenska :D hahaha, damn jag saknar Sverige yes!

Btw.. Sverige suger :D hahhaha, röstar på Malena eller vad fan hon
heter xD hon var verkligen inte bra.. HHA, fast sången är udda.. och
dem andra länderna verkar ju inte direkt ha samma smak som oss..
normala i Sverige ;D haha :P

Och för er som inte vet.. JAG VILL HA EN HUND! fyfan vad jag vill ha
en hund! Jag vill. Jag vill. Jag vill. HAhah ;P men snart, snart! Yes :)
Beror väl egentligen på hur man ser det.. men jämför man med hela
livet fram tills nu.. så jaa.. då är det snart ;D


Vi tog btw en mysig promenad. Alla 3 :) riktigt härligt väder och damn
det var mysigt! Yes. Så här kmr lite bilder också ;)


Kommentarer
Postat av: jess

mice läge på dom där lgh!

2009-03-15 @ 17:21:06
Postat av: ..ica

NICE!!!!!!!!!!!!

2009-03-15 @ 17:21:32
Postat av: Sandra till jess...ica

HAHAH yes ;)

2009-03-16 @ 15:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0