Dream on

Damn fyfan vad jag vill ha en hund! Fyfan vad jag vill ha en hund! En häst!
Pussa på mina bebbar! AHHHH, jag blir galen -.-' Fint väder är det också..
tänk vad mysigt det skulle vara att rida ut på en häst och ha en hund
springandes lös bredvid.  Alltså vadå härligt liksom! Jag vill, jag vill, jag vill!
Ska drömma mig bort, och jag ska så se till att den drömmen blir sann någon
dag. Mitt mål i livet typ. Så vad ska man då greja efter studenten. Jo, ett jobb
först. Spara pengar.. Fixa en billig lägenhet. Sen kan man börja fundera ut
vilken ras man ska ha och besöka en massa uppfödare och sånt. Yes, inom
ett år hoppas jag att man är hundägare. Men man vet aldrig hur det blir, och
jag vet.. ett år är lång tid. Men samtidigt så är det inte det. Jag har väntat i
så många år nu, så ytterligare 1 år är inte hela världen.

Yes yes jag drömmer mig bort här.

Erkänn att det ser sjukt mysigt ut..! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0